LG 23MP65HQ-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 23MP65HQ-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Mark Dinders 09-11-2014
Geschreven voor: LG 23MP65HQ-P

De beeldkwaliteit van deze monitor is (in zijn prijsklasse) echt top. Achtergrond: Ik heb deze monitor gekocht ter vervanging van een Acer IPS monitor van welke de kwaliteit echt belabberd was.

De monitor-standaard is redelijk maar niet mega-stabiel. Zoals helaas veel monitoren tegenwoordig is bijna niet te voorkomen dat de monitor zo nu en dan wiebelt, of hij moet wel op een extreem stabiele ondergrond staan.

De tiptoetsjes voor het Onscreen Display zijn vrij ramzalig, ze zijn veel te gevoelig en je krijgt geen "klik" feedback waardoor je ze al snel per ongeluk (en dan ook nog net de verkeerde) aanraakt als je iets rechtsonder je monitor wilt pakken.

Verder komen er bij het aan/uitzetten van de monitor onnodige meldingen in beeld over welke input (HDMI/VGA) actief is. Vrij overbodig allemaal.

Maar goed, uiteindelijk gaat het allemaal om het beeld en dat is gewoon super, dus desalniettemin een aanrader.

LG screens fan 10-10-2014
Geschreven voor: LG 23MP65HQ-P

De beeldkwaliteit is fantastisch. Ik heb naar HQ video's kunnen kijken en het is gewoon een genoegen. Voor het werk, de lijnen worden scherp en nauwkeurig getekend, en de text is makkelijk te lezen; zelfs bij kleine lettertypes.

De vorm is een beetje teleurstellend, want hij ziet zo mooi en dun uit (bijna geen plastisc lijst rond het scherm), maar de voet is gewoon een stuk goedkope plastic. En zo trilt de hele ding zoals een gek als de tafel ook een beetje trilt. En de voet is ook niet verstelbaar, dus je kunt hem niet een beetje draaien om hem "recht" te maken.

Ma987 28-08-2014
Geschreven voor: LG 23MP65HQ-P

Gekregen als vervanging voor een binnen garantie defecte IPS237. Kleuren zijn goed, maar dat is ook te verwachten van een IPS scherm. responsissues en ghosting heb ik nog niet kunnen ontdekken, echter ik heb ook nog niet de kans gehad een fatsoenlijke game te spelen.
LG probeert altijd schermen met een optisch hele dunne bezel te maken, echter het scherm zelf loopt niet helemaal tot aan de bezel. Voor mij totaal niet storend, maar als je meerdere schermen aan elkaar knoopt kan dit uiteraard anders zijn.

toonwalraven 25-07-2014
Geschreven voor: LG 23MP65HQ-P

Mijn tweede IPS monitor, nu met nog verbeterde beeldkwaliteit: perfecte kleurweergave,contrast en helderheid